SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

14 Temmuz 2009 Salı

SİNAN'IN GÜNLÜĞÜNÜN İLK SAYFASI

Merhaba Sinan Severler ve Merak edenler;


Ben Sinan'ın annesi olarak oğlum ile ilgili tüm gelişmeleri buradan sizinle paylaşmak ve Oğlum için bir anı defteri oluşturmak için bunu yapmaya karar verdim. ( Örneklerinden esinlenerek )

Siteyi hazırlama aşamasında bana örnek olan tüm annelere ve çocuklarına teşekkür ediyorum.


Sevgiler


* Oğlum büyüyecek ve annesinin başlattığı günlüğe kendisi devam edecek. Tüm sevgisini, üzüntüsünü yazacak ve sayfalar hep çoğalacak.

3 yorum:

poyraz sefik dedi ki...

çok komiksin sinan,ilahi mimar sinan,annen mimar sen sinan

SNS SEFİK dedi ki...

Merhaba kuzen Poyraz; hoşgeldin blog umuza. İlk yorumumuzu senden almakta çok mutlu etti beni. Umarım ikinizin de ( Sinan ile Poyraz'ın yani :) çok güzel yarınlarınız olur. Sevgiler.

Özgür GÖKAL dedi ki...

Sn sefik ailesi çok güzel düşünülen bu siteyi dahada renklendirebilirsiniz diye düşünüyorum şimdiden ailenizin yeni üyesine hayatında mutluluklar dilerim