SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

9 Ekim 2009 Cuma

ÇOK AZ KALDI...

Sanırım okuyan herkes anlamıştır. İçimde bir korku, sevinç ve telaş... Çok az kaldı.
.
.
.

Evet doğuma çok az kaldı ve ben halen çalışıyorum, koşturuyorum, düşünüyorum. ( Normal doğum ile sezeryan arasında halen kararsızım. ) Şu an 34. haftamızdayız ve 12 Kasım günü için sezeryan günü aldık ama normal doğum için bir ihtimal halen dönebilirim. Herkes ısrarla normal doğum yapmamı istiyor ama ben rüyalarımda doğumu gördükçe korkuyorum ve o köşeden tekrar sezeryan için dönüyorum. Şu an ben 74 kilo, oğlum ise 2,35 kilo olmuş. Biraz hamilelik şekerimiz çıkmıştı ama sanırım diyetle normal düzeyine getirdik. Artık dinlenmek ve oğlum için hazırlanmak vakti geldi. gelecek hafta işyerimdeki işleri teslim etmeye başlayacağım ve yavaş yavaş çıkış için hazırlanacağım. Evdeki hazırlıklarımızın çoğu bitti. Evimizdeki oda sayısı sıkıntısından dolayı oğluma tam beşik takımı alamadık ama sadece beşik aldık ve yatak odamıza kurduk. Kıyafetleri ve cicileri yıkandı, ütülendi ve dolabına itina ile dizildi. İlk oyuncağı ve müzikli ayıcığı, kıyafetleri v.b. eksikler teyzesi tarafından ttaaa Almanya'dan gönderildi. Amcası ise uyku seti almış. Ayrıca süt pompa makinesi, bebek çantası, banyo küveti gibi eksiklerimizi verdiler. Yani şimdilik herşey tamam, bir oğlum eksik.

Seni bekliyoruz...

* Çok uzun bir ara vermiştik ama inş. bundan sonra düzenli yazabiliriz. 34. hafta ve öncesine  dair fotolarımızı yavaş yavaş yükleyeceğiz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canim yigenim seni heyecanla bekliyoruz.insallah seninle beraber hayatimiz dahada guzel olur

gorusmek uzere

teyzen nazli