SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

11 Ocak 2010 Pazartesi

GECİKMİŞ MEVLÜT FOTOĞRAFLARI

Pazar günü gecikmeli olarak mevlüdümüzü sonunda yapabildik. Okuyacak hocayı bulamamak, müsait olmasını beklemek, Sinan'ın iyileşmesini beklemek,babamızın kuzenin nişanı derken bu pazar yapabildik. Mevlüt için menümüzde nohutlu pilav, tavuk, ayran, türlü tatlılar ve pastalar ve çay servisi vardı. Tabi hatıra olarakta anneannemizin el emeği, göz nuru mevlüt şekerleri vardı.

Daha önce mevlütlerden ürken, korkan ben ilk defa bir mevlüde katıldım ki o da benim oğlum olduğu için çok heyecanlıydım. Anneannemiz erkenden tabi hazırlıklara başladı ama ben ve sinan gece yine nöbette olduğumuz için yorgun düşmüş ve geç uyanmıştık. Bizde tamamen off durumda yardım edemediğimden anneanne ve babaanne baya yoruldular. Sonra tek tek arkadaşım ve annemin arkadaşları gelmeye başladı. Toplamda ev 20 kişi civarındaydık. Kuran okundu, Sinan için el ele dualar okundu, güzel dilekler dilendi. Sonrası sohbet ve gülüşmeler. Bizim uykucu gündüz uyuyan ve gece uyanık bir çocuk olduğu için elden ele dolaştırmaya kıyamadılar. Pek fotoğrafta çekemedik. Yanlız mevlüt sonu bari ailece birkaç foto çekelim diye birleştik.


Bu fotoğrafı biilerek koydum. Sinanın yüz hali ve ıyyy der gibi bakışı bizi çok güldürdü.  

Bu da my right&left angel :)







Nilay teyzemiz ile ilgili fotolarımız elimize henüz ulaşmadığından koyamadık. Okuduysa fotoğrafları bekliyoruz. :)

Hiç yorum yok: