SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

6 Ocak 2010 Çarşamba

TANIŞTIK MI ACABA?

Oldum olası kara kalem çizim ile aram mimar olmama rağmen iyi değil. Hatta üniversite yıllarında resim kursuna gitmeme rağmen iyi olmadı. Neyse yine de uslanmadım ve hep çizmeye çalıştım. 3 gün önce annem ile hayata dair konuşurken annemin anneliğine geldi konu. Ve sonunda muhabbet benim anneliğime geldi; olmaya çalıştığım anneliğime.Bana bir sürü çocuğun içine Sinan'ı koysalar tanıyıp tanıyamayacağımı sordu. Bende tabi tüm güvenim ile tabi ki dedim. Ama sonra tanımak için yüz hatlarını hatırlamak, mimiklerini bilmek, gözlerini anlamak, kulak kıvrımlarını bilmek lazım diye düşündüm ve gece Sinan yatarken uzunca bir süre onu izledim. İzledim ki Sinan'ı hatırladığım kadarıyla çizebilmmek için.
Ve ssabah kalktım; Sinan'ın karnını doyurdum, yatırdım ve çalışma masasına yöneldim. Aldım elime okul yıllarından kalma kalemi, bir de A4 kağıt aldım ve çizmeye başladım. Düşündüm çizdim.
Gözleri yuvarlak ama gözbebekleri büyük ve çukur
Ağzı küçük ama dolgun
O şirin kulakları küçük ve yapışık
Yanaklar tombul, kırmızı ve çıkık
Çene küçük ve dışarı hafif çıkık
Kaşı uzun, hafif kalın ama sanırım kız olsa alınması şart olacak tiptendi :)
Burnu hafif geniş, hafif kalkık
Saçlar ise önleri biraz dökük ama yoğun saçlı ve kumral
Dedim.............................VE yine resimde yetenekli olmadığımı anladım.
Bu kadar net hatırladığım oğlumun yüzünü bile çizememiştim.
Neyse olduğu kadar yine de koymak istedim.
Sonuçta denemiştim :)

                                                         

2 yorum:

tijenn dedi ki...

ellerine sağlık ablacım ama yakışıklı sinan'dan eser yok ;)))
acabalara kalıo işimizz :)))

SNS SEFİK dedi ki...

Doğru söylüyorsun tijencim. denemek istemiştim :)