SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

23 Şubat 2010 Salı

ARTIK İŞ VAKTİ :(

Hamileliğimin son dönemlerinde oğlumla geçireceğim zamanların bu kadar dolu dolu geçebileceğini düşünmemiştim sanırım. Öyle ki hayatımda hiç 4 ay evde oturmamış olan benim için, oğlumla bile olsa, geçmez bir zaman gibi geliyordu bu zaman. Ama bitti; zaman geldi. Yarın ilk iş günü ve çok zor olacak herşey. Bir taraftan Sinan evde ama ben işte olacağım, sabah 8:30 'da evden çıkacağım, akşam geç geleceğim. Ama arada geldiğim gibi değil, hep geç geleceğim. Sinan evde olacak, ben onu arayacağım, merak edeceğim ama istediğim zaman o da değiştirip istediğim gibi göremeyeceğim. Ve bir sürü sorun ve koşuşturma daha. Çok yorucu olacak bir taraftan da. Neyse ki gözüm arkamda kalmayacak. Oğlum anneannesinin kollarında, emin ellerde olacak.

Bu gün için bir aile dostlarımız verdiği bir duayı okuyarak ve paylaşarak kapatmak istiyorum.



TANRIM! TANRIM!

Bu küçük çocuğu bağış memesinden emzir ve sevgi kucağında büyüt; Doğru yola kılavuzlayan okulunda okut ve bağış gölgende eğit. Karanlıktan ve solmaktan kurtararak yanan mum ve bakımlı bahçenin gülü yap. Eşiğinin kulu yap. Doğru ve iyi olanların huylarıyla donat. İnsanlık toplumunda TANRI vergisi yap. Başına ölümsüz hayat tacını geçir.

Sen güçlü ve istediğini yapansın. Sen işiten ve görensin.

Hiç yorum yok: