SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

6 Şubat 2010 Cumartesi

EMZİRME ODALARI

Birkaç haftadır işlerin yoğunluğundan dolayı iş yerine takviyede bulunuyorum. Ama genel olarak gittiğim öğleden sonraları olduğu için süt sağma işlemi için pek zaman ayıramamıştım. İlk işe girdiğim zaman sağlık merkezimizde süt sağan anneler için bir oda fikri ortaya atılmıştı ve bende uygulama resmini çizip uygulamıştım. Bir gün benim de oraya nşaat işi dışında gireceğim pekte aklıma gelmemişti. Dün ilk defa tüm gün şirkette olduğum için tüm heyecanımla sağma makine poşetim, süt taşıma kabımı ve süt saklama kabımı da aldığım gibi odaya gittim. Diğer zamanlarda odaya girdiğimden çok daha farklı bir durumdu. Girdiğimde oda da kimse yoktu. Neyse rahatım dedim ve sonra bir arkadaş geldi. Ve başladık sohbet etmeye. Öyle ya ikimizde anneydik ve konuşacak o kadar çok şey vardı ki. Bir taraftan dıııttt diye makine sesleri bir taraftan annelik sohbeti. Yine kapı açıldı, bir anne daha geldi. Sohbet daha da farklılaştı. Benim oğlum, senin oğlun, senin kızın...
Uyku düzeni, süt içme sorunu, başımızdaki konaklar derken benim süt sağma işlemim tamamlandı. Ama hiç kalkmak istemediğimden ve sohbet çok iyi olduğundan biraz daha devam ettim, hepimiz ettik. İşlemden sonra süt kabımı yine biz annelere verilen buzdolabına ismimizi yazıp koyduk. Odaya tekrar baktım. Birde çok şık bir kütüphane yapmışlar ben yokken, annelerin ordan kitap alıp okuyup getirdiğini öğrendim. Pek geniş bir kütüphane olmadığından elimdeki kitapları bende vereceğim. Ve güzel doktorumuz Şule hanım ile odaya ve annelere başka faaliyetler katabilirmiyiz,konuşmayı düşündüm. Belki birleşip sorunlarımızı ve belki anılarımızı konuşabiliriz diye düşündüm.
Ve yine anladım ki tüm annelerin sorunlar ve düşünceleri aynı.
Ve bize özel mekanlar görmek çok güzel.
* Resimlerini makinem yanımda olmadığı için çekemedim ama daha orayı çok ziyaret edeceğimde bir sonraki sefere çekebilirim dedim.

3 yorum:

Gül dedi ki...

harika bir isyeri ortamı.. senin adına gercekten cok sevindim. diger isyerlerine de ornek olmasını gonulden diliyorum.. o kadar az ki boyle yerler.

SNS SEFİK dedi ki...

Evet gül; Ah bir de kreşimiz olsa tam olur; en azından yanımızda büyüseler, ama yine de şükür...

ben ÖZGÜRüm dedi ki...

ne güzelmiş haketen..alıp poşetlerimi benimde sağasım geldi:))