SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

25 Şubat 2010 Perşembe

HASTAYIM, GAZLISIN, KOLİKLER...

İşe ilk başladığım gün bilmiyorum ilk gün stresimi ama sabah inanılmaz bir boğaz ağrısı ve kırgınlıkla uyandım. ''İşin ilk günü de izin istenmez ya :)'' diye düşündükten sonra yola koyuldum. Bütün günüm Sinan'ı düşünmek, herkese selam vermek, kısa kısa neler yaptığımı anltmakla geçti. Özlemiştim işyerini, arkadaşları ama yine de tüm gün aklım evdeydi. Bir de gribin vermiş olduğu kırgınlık.

Sinan'ın günü de benden farksız geçmemiş. İnanılmaz bir gaz sancısı, bitmek bilmeyen ağlamalar, annenin yokluğu, düzen değişikliği. Yani anlaşılan alışmak benim ve oğlum için zor olacak. Gaz için alınabilecek tüm ilaçları denememize rağmen yine pek bir faydası olmadı. Doktorumuzda artık ya sabır bekleyin demekten başka birşey diyemiyor. Bekliyoruz.

Şirkette bir sürü annelerle sohbetler yaptık. Yaşadıkları hikayeleri anlattıkça bazı annelerimiz şükür diye içimden geçirdim maalesef. Neyse ki çok fazla kolik ağlama geçirmemiştik. Bir çocuğun nedensiz bu kadar ağlaması kadar anneye zarar veren başka birşey olamaz sanırım. Altın kuru, karnın tok, gazın yok; peki bebişim neden ağlarsın ki? Sanırım annelik kadınlara meziyette yüklüyor. Sabır, Şevkat, Şükretmek, İyilikperver v.b. Bütün annelerimizde aynı duyguları konuştukça yakaladım.

Ama bunun dışında bugün halen hastayım, Sinan'da halen gaz var, her yerde bir sürü kolik bebiş var.

1 yorum:

ben ÖZGÜRüm dedi ki...

yorumuna kendi syfamda cevap yazdım.teşekkürler.Gaz konusunda da mutlaka tavsiyeler verenler olmuştur,fakat en sık ağrıların tutacağı saatten yarım saat önce 1 çay kaşığı badem yağı içiriyorduk doktorumuzun tavsiyesiyle.çok işe yarıyordu..bir de günde 5 kez 5 damla sab simplex damla.gül ün kolik yazısını da oku.o da benim çok işime yaramıştı.
sevgiler.