SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 Mart 2010 Cumartesi

HAYATIMDAKİ İLK BEBİŞ'E...


Yıl 1994'tü. Ben henüz 13 yaşındaydım ve bir bebek girdi hayatıma. Artık teyzeydim, küçük anne ayrısı olmuştum. ( Gerçi ablamda büyük sayılmazdı :) Bende küçüktüm ama kendimi bu bebeğe karşı sorumlu hissediyordum. Hastalandı, bende üzüldüm; güldü, bende güldüm; yürüdü, arkasından tuttum; bir bebek nasıl büyür, onunla öğrendim. Düştü, bende onunla ağladım, üniversite sınavını balkonda soru çözerek kazandım. Bir ona baktım, bir soru çözdüm. Bir bebek sevdim. Şimdi o bebek tam 16 yaşında koca bir genç kız oldu. Şimdi sıra ikinci bebeği büyütmekte. Ve yıllar sonra buraya koyduğum fotoğraflardan Sinan için bir hatıra da bu olsun.
İşte Sinan, bu fotoğrafta senin Didar ablanın bebeklik resmi...

Hiç yorum yok: