SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

29 Mart 2010 Pazartesi

HAYATTA NELER OLUYOR.



Biz hayatımıza devam ederken çekirdek ailemizin ve çevremizdekilerin hayatında olan bitenleri yazalım.


- Ablam stop dedi, artık rahat rahat pizzalar pişirecek, çocuklar, enişte, ablam kilo alacak :)


- Özlemler, abisine kız istemeye gittiler.

- Kafam çok karışık, Özgür anne Tv ile ilgili çok ilginç yazı yazmış; Zor durumdayım.


- Annem sıkıldı, gidecem diye tutturdu. Zor tuttum.


- 1 kilo daha aldım, diyetisyen zamanı geldi.


- Şirketimiz resmen kuruldu, hatta babamız ilk faturasını kesti. ( Resim çektik, ekleyeceğiz. )


- Süt azaldı. Dua edilecek tanrıçası yok mu bunun :)


- Sinan meyve ve sebze suyuna bayılıyor. Kaşık miktarı fazlalaştırılıyor.


- Sinan kafayı resmen kaldırıyor. Sanırım çabuk ayaklanacak.


- Babamız mutlu, ilk resmi teklif tamam., huzurlu, faturalı...

- Yorgunum (anne), Yorgun (baba), Yorgunlar (dede,anneanne)


- Şirket kompleks, hadi bekleyelim bakalım.


- Şinoş bugün çok huysuzdu, gece çok ağladı, üzüldük...


- Berat ( Benim lise arkadaşımın şirincecik oğlu )yine reflüsü biraz artmış. Üzüldük. Geçecek Berat'cım.


- Berat'ın annesi bize Malatya kayısısı gönderecek. :) UNUTMA Sezen :)


- Enişte geliyor ay sonunda.


- Zerrin teyzemizin düğünü için kıyafet bakmaya başlanıyor.


- 18 mayıs'ta bir sözün var Sinan'ın babası. UNUTMA :)


- Anneanne grip oldu.


- Neyzen okuyorum, çok gülüyorum :)


- Sinan'ın rejlüsü azalmaya başladı, dolayısıyla karnı doymaya başladı, ondan dolayı da kaka yapması sıklaştı.


- Artık ev ziyaretlerini sıklaştırmak istiyorum. Sinan biraz daha ele avuca girmeye başladı, güçlenmeye başladı, artık korkmuyorum.



- Sünnet olayı çokça kafamı karışıtırıyor. Araştırıyoruz.

-Sabah sabah bir arkadaştan 1 Nisan şakası yedim :)

-12.04.2010 da Sinan 5 aylık oluyor. Bakalım kaç kilo aldık. Zor, çok zor...



- Ve daha daha çok olay oluyor ama aklım karışık. Çok düşünmek lazım, ama sonra karar vermek lazım...




- Sinan'dan yemek yememe taktikleri:


1- yemek yerken tam kaşık geleceği sıra elini kaşığa sallamaya başladı ve bunu bilinçli yaptığını anlıyoruz.


2- Kaşık ile başa çıkamıyorsan, boşver kaşığı kaynağı devirmeye bakmalısın.


3- Tırnaklar bu noktada çok işe yarıyor. Tam kaşık geldiği sıra kaşığı gönderenin, diğer eline bir tırnak atmak yeterli.



Sonuçta Sinan büyüyor, düşünüyor ve uyguluyor; Sinan'ın ailesi de yoruluyor ama Sinan'ın varlığı ile mutlular...

Hiç yorum yok: