SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

5 Mart 2010 Cuma

SENİ DÜŞÜNMEK GÜZEL ŞEY...

'' Seni düşünmek güzel şey
Seni düşünmek ümitli şey
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey

Seni düşünmek güzel şey
Seni düşünmek ümitli şey
FAKAT artık ümit yetmiyor bana
Ben artık şarkı söylemek değil
Şarkı dinlemek istiyorum... ''

N.HİKMET RAN

Oğlum;
Seni özlüyorum, her gün yanına koşarak geliyorum, önce seni kokluyorum, sonra öpüyorum. İş yerindeki günüm aslında hep seninle geçiyor. Sabah seni düşünüyorum, masamdaki resmine bakıyorum. Saat 11:30'da süt sağmaya gidiyorum seni düşünüyorum. Öğlen yemekte ve çayda yine seni düşünüyorum. Saat 16:30'da süt sağmaya gidiyorum, yine seni düşünüyorum. Ama yine de yetmiyor bana. Ben hep yanında olmak istiyorum. Senden yanında olmadığım bütün günler için özürler diliyorum. Ama beni haksız görmeyeceğini de biliyorum. Diğer çalışan annelerin evdeki bebekleri gibi, sende beni anlayacaksın, ama şimdi değil tabi.
Bugün artık arabamızı satıyoruz ve yeni arabayı muhtemelen haftaya almış olacağız. Minik, şirin arabamız artık bize küçük geliyor. Ne pusetin, ne de eşyaların sığamıyorduk. Artık daha rahat dolaşabileceğiz. Sen, ben ve baban tatil programları yapabileceğiz.
Seni seviyorum ve hep aklımdasın.

2 yorum:

Gül dedi ki...

ne olur kendini uzme. eger sen calistigin ve ise gittigin icin mutsuz oldugunu hissederse, o da zamanla sen mutsuz hissettigin icin seni gondermek istemeyecek ve arkandan aglayacaktır.. o zaman isler daha zorlasir.. guvende ve emin ellerde oldugunu bil, sonrası Allah'a havale zaten..

SNS SEFİK dedi ki...

Alışacaz canım. Herkes gibi...