SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

23 Ağustos 2010 Pazartesi

TATİL DÖNÜŞÜ...

Evet; kısacık ama günlerimizi uzatan hastalıklarla uzunca bir tatil geçirdik. Güzel başladı, güzel devam etti ama maalesef güzel bitmedi tatilimiz. Cuma akşamı sabah olan uçağımıza geç uyanmamızdan dolayı geç kaldık; 2 saat daha havaalanında bekleyip bir sonraki uçakla adanaya ulaştık. Sonra bir köy gezisi; dayımının kazası için kesilecek koyun, sülale buluşması derken cuma, cumartesi full geçti. Sonra tekrar adanaya dönüldü. Çekirdek aile olarak evimizde hep birlikte sohbet ettik, yattık, sabah kahvaltısı ve Sinan dayısına ve kuzenlerine bay bay etti. Sonra da biz malum yere Erdemli-Tömük beldesindeki Flamingo 3 sitesine varmış olduk.

5 yıldız otel aktivitesinde yapılmış, cafeleri, aquapark havuzu, denizin yanında olması itibari ile tam bir tatil köyü. Geceleri sahil boyu ışıl ışıl, langırt oyunu oynayanlar, sahilde kumların üstündeki minderlerde oturan insanlar, elma şekeri, helva ve koşturan çocuklar ve gençler...

Çok rahat edilebilecek, eğlenilecek bir mekan. Lakin işte ilk tatil ya, sorun çıkacak ya :(

İlk 4 günümüz süper geçti. Sinanın hepsiburada.com'dan aldığım deniz simitini şişirip ilk gün hemen denize koştuk. Herşey süper. 30 faktörlü güneş kremi, mayosu, simiti ( şapkalı ), şapkası, Bir güneş gözlüğü eksik. Hemen çukup denize atladık. Ama Sinan ilk önceleri korktu tabi garibim. Hiç bu kadar su görmemiş tabi. Hemen bana tırmanmaya başladı. Saat 4:30 gibi de havuza gittik. Ve yine aynı. Sinan su daha az olduğundan daha az korktu ama yine de tepemden inmedi.

2. gün yine aynısı. Sinan yine deniz simitini kullanmayı red etti. Ama ben ısrar ettikçe biraz ısınmaya başladı.

3. gün, sinan değil ama annesi hasta oldu. Sinan'ında 2 dişi birden patladı, kaşındı, huzursuzlanmaya başladı ve ishal oldu. Ama dişten dolayı, ishalden pek endişelenmedim.

4. gün yine ben hasta; sinan yerde emeklemekte. Ben iyileşmeye başladığımdan yarın girebilirim diye düşündüm.

5. gün, anne ile sinan sabah denizde, akşam üstü havuzda. Bu sefer Sinan hep simidinde, yatar pozisyonda, sinan su yutmasın diye uğraşan ben, suya eliyle vurup oyun oynayan ve sıçrayan suları yutan sinan.

5. gün akşamı sinana akşam mamasını verirken sinan kustu, heralde çok geldi diye düşünüp yatırdım. 2 saat sonra tekrar bişeyler vermeye kalktığımda sinan tekrardan kustu; tamam dedim bişey vermeyeceğim derken sinan tekrar kusmaya başladı. tekrar, tekrar...
Bu iş devam edince hemen devlet hastanesine gittik. Hiç doğru düzgün bakmadan hemen emedur ve bir antibiyotik verdi; ben ağız yoluyla alamıyor, kusuyor, o nedenle iğne yapalım dedim. İlaçları iğne olarak verdiler. Yaptırdık ve döndük eve. Sinan biraz rahatladı derken tekrar kusmaya çalıştı. Doktorumuzu aradık. Hemen kaka tahlili istedi; bu bir enfeksiyon değil de başka bişeyde olabilir dedi. Tekrar devlet hastanesinde aldık soluğu. Kaka tahlili istedim; gerek yok dediler; ''belli işte enfeksiyon'' Israr ile verdiler. ( Bulunduğumuz bölgede bir tane özel hastane var. Orada da tahlil bile yapılamıyor. Anladık ki artık çocukluyuz ve gittiğimiz yerlerdeki tüm olanakları araştırmak gerekli ) Neyse sinan tabi bu seferde kaka yapmadı; bişey yemedi ki garibim. 5-6 saat sonra yaptı ama nasılsa gidiyoruz diye. neyse Cuma gelir gelmez doktorumuza gittik. Kaka tahlili, idrar tahlili, kan tahlili derken; enfeksiyon ile ilgili bir mikrobik bir durum olmadığı, sıcaktan ya da besin zehirlenmesinden kaynaklandığı çıktı ortaya.
Neyse makrom ve bir ilaç daha verdi. Kullandık ama yine geçmeyince pazartesi tekrar doktora gittik. Doktor devam ettiğini duyunca gelin o zaman serum bağlayalım dedi. Gittiğimizde hareketlerinde ki canlılıktan dolayı serum bağlatmadı; süte alerjik bir durum olabilir diyip; ishali kesen bir mama verdi.

Ve şimdi artık git gide iyileşiyoruz; ishalimiz daha koyu olmaya başladı; iştahımız eski yerine geldi ve dişimiz sonunda fırtladı.

Tatil iyi başladı; iştahımız yerindeydi, keyfi yerindeydi. Son gün hareket yok, keyif yok, iştah yoktu.

Sonuçta; bebekle tatil zormuş be kardeşim...

* Aksilik gibi giderken fotoğraf makinesini evde unuttum, ablamların makinesi bozuldu. Eldeki cep telefonlarına kaldı tatil fotoğrafları. Onun da kablosunu bulamıyorum :( İlerde eksik kalan tatil fotoğraflarımızı koyarım sitemize.