SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

3 Ağustos 2010 Salı

ÜŞENGEÇLİK DEĞİL; VAKİTSİZLİK :(

Son zamanlarda yine aksatmaya başladım bloğumuzu. Gün içindeki koşturmalar ( Şimdi işyerinde bina içi taşınmalar, tadilatlar, dışarıdaki inşaatlar ) derken akşam çıkış saati hemen geliyor. Akşam eve gidince Sinan ile geçireceğim dakikaları da yazı yazarak harcamak istemediğimden yine 1 ayı doldurmuş olduk.


Sinan ile yeni yeni gezmelere başladık. Dışarıya mutlaka her hafta çıkıp; bir yerlere gitmeye başladık. Piknik, ev gezintileri derken zamanımız geçiyor.


Sinan emeklemede artık hız tanımıyor. Neredeyse emeklemesine yardımcı olarak aldığımız uzaktan kumandalı arabanın hızına yaklaştı. O nedenle artık araba raf'a kaldırıldı; çünkü şiddet görmeye başlamıştı :)


Yemek problemimiz çoğu zaman devam ediyor. Hep istediğim tombiş çocuk olmayacam diye sinan çok ısrarcı. Olsun; sağlıklı olsun yeter bana artık. Kabullendim :)


Yeni tatları eskisi gibi itmiyor. Hatta ilginç tatlara ilgisi var. Sanırım bizim oğlan tam Adanalı olacak. Dün kısır tattırdım; merak ettim tepkisini. Neredeyse tabağı süpürecekti. İlgisini dağıtarak çekebildim önünden.


En önemlisi 27.temmuz'da bakıcımız işe başladı. Tahmin ettiğim gibi yabancılık pek çekmedi. Türkan hn ile çabuk kaynaştık. Eve kamera koydurdum. Türkan hanım hiç sorun yapmadı; sevindim. Sonra kendi yemek düzenini kendin oluştur dedim; çünkü biz pek başarılı olamadık bu konuda. Yavaş yavaş ısınmaya başladık anlayacağınız. Sonra ev işlerine de yardımcı oluyor. Yani üstümüzdeki yük annemin gitmesiyle fazlalaşır korkum biraz azaltı. Sonra artık Sinan ile akşamları yanlız olmaya başlayacağız. Anneanne gidiyor...Yine gelecek; hem daha yüksek yapmaya başlayacağım. Full yardımcı hep yanımızda.





İlk pikniğimizi yaptık Sinan ile...Hamak keyfi çok güzeldi. Ben salladıkça o güldü. Benim amacım onu uyutabilmekti; ama bizim zıpır uyumak yerine çok eğlendi.









Babam ile keyfim çok yerinde. Her gün oyunlar oynuyoruz. Gerçi şu sıralar işleri çok yoğun ama sonra telafi ederiz diyorum. Üzülme babacığım; daha çok günlerimiz var; beni daha çok sırtında taşıyacağından dolayı bende üzülmüyorum :)



video





En önemlisi dayımlar büyük bir kaza atlatmış; annemler çok üzüldüler. Buradan dayıma geçmiş olsun diyorum. Allah hepimizi korusun dayıcığım...

Ve son bombaaaa...Teyzeciğim geliyor... Teyzem, Didar ablam, Şükrü abim hepsi geliyor uzaklardan ve ufacık bir tatil yapacakmışız hepimiz. Hatta annem şimdi babamı bana deniz simiti almak için iş yerinde bekliyormuş. Malum henüz daha su ile pek bir ilişkim yok. ( Banyo da 3 lt su dışında hiç daha çok su görmedim de :) Hazırlıklar başladı. 13 ağustosta önce Adana, sonra tatil. benim ile kocaman denizin hikayesini sonra annem yine yazar bize.

Şimdilik yine bu kadar demeden önce...

Sinan yine 8. ay kontrolünü de kilo alımı sadece 300 gr olarak atlattı.
Kilo : 7900
Boy : 72 cm olarak tamamladık 8. ayımızı. 9. ayı tatile çıkmadan önce yazacağım.
Ayrıca üst dişimizde dün-02.ağustos itibari ile fırtlattık. Allaha şükür ki acısız, ağlama olmadan atlatıyoruz. Tabi iştahsızlık çokkk...
Ama en azından 25. persentil de olduğu için doktor bu sefer çok telaşlanmadı. Yine de metabolizma uzmanına gitmemizi önerdi. Randevu almaya çalışıyor Sİnan'ın annesi.

Hiç yorum yok: