SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

4 Kasım 2010 Perşembe

SONUNDA TURKUAZOO


Uzun süredir gitmek istediğim ama gidemediğimiz, sonrasında gidipte Sinan bey'in uyuması ile sonuçlanan bir gün sonrası eve geri dönüş ve hayal kırıklığı. Ama sonunda oldu.
Geçen haftasonu Turkuazoo'daydık. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel alışveriş merkezi Forum İstanbul'da Turkuazoo. Zaten hepimiz biliyoruzdur; yazılı ve görsel medya çokça reklamını yaptı. Ama kesinlikle değer bir gezinti bence.
Öncelikle en sevdiğim mekan olan sokak görüntüsü verilmiş koridorundan yürüyorsunuz Forum İstanbul'un. Sonra bir kafeye oturup çayını yudumluyorsun ve bebeğinizi doyuruyorsunuz. ( tabi biz bu kısmında çokça yoruluyoruz . Sinan yemek konusunda hakikaten zor bir çocuk. Mesela reklam izleyerek ancak yemek yedirebildiğimizden dolayı, dışarıda yemek yedirmek için çok zorlanıyoruz. Babası bir taraftan sıcak su istiyor. Sonra mama ısınınca, baba sinan'ı oyalama peşinde; bense hadi bir kaşık, hadi bir kaşık daha. Bir yerlerde eğer off uff diye yemek yedirmeye çalışan bir çift varsa çocuğuna, o çiftin biz olma ihtimalimiz çok yüksektir.
Neyse girişte önce bir fotoğraf çekiliyorsunuz; çıkışta almak üzere. Sonra bir sokak görünümünde kendini takip eden yollar, bazısı bir şelale görünümü verilmiş, bazısı elini değdirebileceğin bir seviye de (yani göz seviyesinde ) camekan içindeki çeşit çeşit balıklar. Biz çekirdek aile olarak balık yemeyi de beslemeyi de çok sevdiğimizden dolayı bizim için tam bir zevk mekanı oldu turkuazoo. Sonra bazı havuzların içine balık ile birlikte dalgıçlar koymuşlar. Biz ilk mekanın sonundaki büyük alanda, havuzda dalgıç'a bakmaya gittiğimizde Sinan'ın çok hoşuna gittiğini farkettik. Sinan dalgıç çocuk her seferinde havuz zeminindeki kumları savurdukça Sinan kahkaha atıyordu; ama öyle böyle kahkaha değil. O boşluk alanda sesi yankılanınca herkes te dönüp sinan'a bakıyor.; onlar da Sinan'a gülüyorlardı. Sonra büyük bir geçitten geçiyorsunuz. Üstünüzde tonlarca ağırlıkta suyu görünce insan ürpermiyor değil ama çok güzel bir geçiş oluyor. Sonra o tünelin üstündeki su ile bağlantılı bir büyük mekan ve içinde yine dalgıçlar. Üstelik ücretli olarak daladabiliyorsunuz. Fiyatı biraz tuzlu ( 175,00 TL ) ama kesinlikle denemek istiyorum yine de. Çünkü denizde balık fobisi olan bir insan olduğum için denemek gerekiyor diye düşünüyorum. Sonra tekrar geri dönüş yapabiliyorsunuz. Biz tekrar ufak bir gezinti daha yapıp çıktık. Çıkışta girişteki fotoğrafımızı da aldık ve evin yolunu tuttuk. Neyse ordan çıkınca ailece çok yorulmuş hissettik kendimizi ve gider gitmez herkes bir yere dağıldık.

Bunun dışında geçmişte başıma gelen bir olay üzerine ilkyardım kursu almak istiyordum ve sonunda geçen hafta sınavına da girerek bu eğitimi almış oldum. çok şey öğrendim ve kesinlikle herkesin almasını öneririm. Ben şirketimizin vermiş olduğu bu eğitimi Med eğitim 'den aldım ve bütün hocaları çok deneyimli hastane çalışanları olduğundan çok memnun kaldım. Eğitim sınav ile sonlanıyor. Sınavımız 2 etap'tan ( sınav ve uygulama )oluşuyor. Tabi geçmek kolay değil; uygulamaya doktorlar giriyor ve heyecanlanıyorsun. Geçtik ama bu eğitimin türkiye de 3 yılda bir sertifika yenileme sınavları varmış. Yani 3 yıl sonra tekrarlayacağız.


Çekilin İlkyardımcı var!!! :)


Hiç yorum yok: