SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 Aralık 2010 Perşembe

BAŞKA EFE'LER ÖLMESİN.


'' İstanbul-Maltepe Dumlupınar İlköğretim Okulu anasınıfı öğrencisi EFE BOZ yanlız başına gönderildiği tuvalette yerine tutturulmayan lavabonun kırılması ve şahdamarının kesilmesi sonucu öldü. Ciğerimimiz yandı. Ama EFE BOZ'un ölümü sonrası öğrencilere güvenli öğrenim alanları yaratmak zorunda olanlar sorumlulukların gereğini yerine getirmek yerine sorumsuzca ve pişkince davranışlar geliştirdiler. EFE BOZ'un ölümünü ''Tamamen tesadüf ve müessif bir kaza'', ''Kader'', ''Efe yaramazdı'', ''Sakin olun, büyütecek bir şeyyok'' demeyi seçtiler. ''

Diye başladılar mücadelelerine EFE BOZ'un sevenleri. Bende ilk mücadele günlerinden beridir, gerek internet üzerinden gerekse çağırışların da hep yüreğim onlarla birlikte sorumlulara (kişinin kendi davranışlarını ve kendi yetki alanına giren herhangi bir olayın sonuçlarını üstlenmesi, sorum, mesuliyet) karşı savaş açtım.

Hani bloglarda çokça eğitim çağına gelmiş çocuklarımızı nasıl bir eğitim sistemine kaydettirmemizi konuşuyoruz ya, bizim ile ilgili olmayan devletimizin görev ve sorumluluklarına hiç değinemiyoruz. Kimimiz özel bir sisteme yazdırıyoruz çocuğumuzu, kimimiz özel bir okula, kimimiz devlet eğitim sisteminde başlatıyoruz ilk eğitim hayatlarını. Ama sadece eğitim ile ilgili olmayan mimari, teknik, sistemsel oturumu pek düşünmüyoruz. Bililyoruz ki mutlaka onu düşünmüşlerdir. Böyle bir sorumsuzluk yapmazlar.

İşte EFE bu sorumsuzluğun kurbanı bir güzel çocuk. Aklım almıyor. Ne bir hastalık, ne de ecel. Bu resmen cinayet. Sadece iki vida mı bu gülüşü söndürmüş yani. Aklım almıyor. Sadece elini yıkamak istediği için mi ölmüş. Aklım almıyor...

İşte EFE bu küçük ama büyük sorumsuzluğun sonucu öldü. Kabullenmek benim için bile zorken, aile nasıl kabullensin dimi?

Peki biz başka EFE'LER SOLMASIN diye ne yapmalıyız. Evet biz EFE'yi büyütemeyeceğimizden dolayı olayı büyüteceğiz ve ailenin hukuk mücadelesine destek çıkacağız.

Sorumluluların şimdi nerede ne iş yaptıklarını hiç anlatmak istemiyorum. Elim böyle bir durumu yazamıyor bile.

LÜTFEN EFE BOZ 'un ailesinin hukuki mücadelesine sizde destek verin ve sorumluların görevden alınması için bir imza'da siz atın.

www.efeboz.com

3 yorum:

Anne dedi ki...

Allah anne babasının yardımcısı olsun..

Deli Anne dedi ki...

İnsanın nutku tutuluyor, boğazı düğümleniyor ve ne desen kifayetsiz kalıyor. Allah o anne babaya yardım etsin, evlatlarımızın cümlesini korusun.Allah kmseyi evladıyla imtihan etmesin ve o şuursuz yetkililer mutlaka hesap versin inşallah.

Adsız dedi ki...

sevgiyle başlamak istiyorum.gösterdiğiniz dayanışmanın içtenliğine çok duygulandım.Efe'ler ölmesin diye başladığımız mücadeleye verilen anlamlı desteğinize bir kez daha binlerce teşekkür.umutluyuz,inatçıyız hesap soracağız.umutluyuz inatçıyız artık başka efeler ölmesin diye mücadele devam edeceğiz.
sevgilerimle
kemal özdeş