SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

31 Ocak 2011 Pazartesi

ETKİNLİKLER




Çok yazmak var içimde ama hep biriktirmek adetimdir. Şu sıralar biraz daha aktif durumdayız.
Öncelikle ilk ders dönemimi başarı ile atlatmış bulunmaktayım. Başkasının kalması benim mutlu etmiyor tabi ama bir çok insanın kaldığı derslerden geçmekte başarı hissi verdiği için kendimle gurur duyuyorum. B ile bütün derslerimi geçmiş bulunmaktayım.
Sinan cephesi ile daha karmaşık. Çünkü artık büyüyor, sabahları uyanmadan işe gitmeyin diyor doktorlar ama arkamdan da ağlar şekilde bırakmak zor olduğu için çıt çıt seslerle sabahları hazırlanır olduk. Şu sıralar en zor şey bu oldu benim için. Biraz vicdan azabı da duymuyorum değil ama malum çalışmak lazım.
İlk önce anneanne ve dedemiz Sinoş'a olan özlemlerine daha fazla dayanamayarak geldiler. Bende baya bir yükümü anneanneye vererek şu sıralar inzivaya çekilmiş durumdayım. Bu anları değerlendirip biraz içmek, biraz gezmek, biraz seyretmek ve biraz kendim olmaya çalışıyorum. Sinan yanımda değilken vicdan azabı çekmeden bir gülmek iyi gelecek diye düşünüyorum. Anneannemizin ve dedemizin gelmesi Sinan'a da iyi geldi, hisediyorum. Sinanın evde birilerinin olması daha çok hoşuna gidiyor; bir hareket yaptığında alkış sesinin tini çoğaldıkça daha da çoşkulanıyor ve yeni şeyleri yapma isteği daha çok artıyor. İtiraf etmeliyim ki geleli 2 hafta oldu ama Sinan çok değişti.
Ocak ayının son haftasında Mickey'in müzik festivaline gittik. Daha çok 2 yaş ve sonrası çocuklar için uygun olan gösteriye yarım saat hiçbir yere bakmayarak, ilgisi dağılmadan izleyen Sinan damgasını vurdu. Şirket etkinliklerinden biri olan bu programda tabi şirketimizden bir çok kişinin ailesi ile de tanışma fırsatı buldum; mutlu oldum.
Şİmdi yürüme, algılama, konuşma videolarını yükleme sırası geldi. Çok yakında, yine burada...

Hiç yorum yok: