SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2 Mart 2011 Çarşamba

BÜYÜYORUZ, DENİYORUZ, ÖĞRENİYORUZ, ŞEKERLEŞİYORUZ

Benim minik, güzel, çekirdek ailem...

Başlıktan da anlaşılacağı gibi çocukların en aktif dönemleri sanırım 1 yaş sonrası. Artık bıdır bıdır yürümeye başlayan evlatlar çekmece açmaları, raflara uzanma isteği, bardak ısırmacalar, tehlikeli oyunlar oynama isteği içinde oluyor. Bizim de bir sürü tehlikeli oyunlarımız var ama hepsinde ''dur oğlum'' diye koştuğum için fotoğraflamak mümkün olmuyor. Evde kalabalık olduğunda, bizimki daha çok bizimle oynamak istediğinden o tehlikeli hareketleri topluca olduğumuz saatlerde yapmıyor. Bu nedenle ya ben eşime anlatırken ya da ablamız bize anlatırken biliniyor bu tehlikeler.
Geçen hafta kuzenim askere gideceğinden dolayı İzmit'e günübirlik bir yolculuk yaptık. 10 km 'lik yolda bile çıldıran oğluşum, İzmit'e hem giderken hem de gelirken uyuyarak bana korktuğum gibi yolculuk yaptırmadı. Minik oğlum beni çok şaşırttın :)

Kalabalık olmayı hep sevmişimdir. Ehh bu kadar akraba bulunca bir de İzmit hatırası yapalım dedim.
Tez tezkereler hasancığım.
Geçen hafta aylık kontrolümüz vardı. Artık 3 ayda bir gidecekmişiz. Halen 10 kiloyu bulamamışız ama sağlık olsun. Amma taktım kilo meselesini ben :) Eşim şimdi zayıflama çalışırken, ben oğluşu kilolu yapmaya çalışıyorum. Saplantı benimkisi... Doktorumuza yemek düzenini anlatıp onay almaya çalışan bana, doktorumuzun cevabı ise '' ne yerse yesin, nasıl olsa çevreden öğrenip uyguluyorsun ve anlattıklarında yeterli görünüyor. Senden tek ricam ev kazalarına dikkat etmen'' diyince birden kötü oldum. Bunu beklememiştim, önemsemiyor ve güveniytordum oğluma ve kendime. Şimdi ev kazalarının önlenebilmesi için önlemler alıyor ve gözümü açık tutuyorum.
18 ayımızda aşı olmaya ve kontrole gideceğiz tekrardan.
Şimdilerde öğrenmeye çalışıyoruz ya her şeyi her yere sokuyoruz, atıyoruz, kırıyoruz.
Çok seviyor diye parçalamış olduğu polis aracının ikincisini almıştık, o da kırıldı. Daha bunun gibi bir çok örnek var.

Evde halen çorap ve çorap tipinde ayakkabılar giyiyoruz. Geçen gün giydirdiğim altı kaymasını önleyen kalın çorabı terleyince ayağına patiklerini giydirdim; ilk defa. Çok hoşuma gitti, bende resimlemek istedim minik erkeğimi :)

Dedemiz geçen hafta Sinan'a bir sandalye aldı. Tehlike arz etsede ben Sİnan'ı oturtmayı, o da oturmayı çok seviyor :)

En son olarak anneannemizi 5 gün önce yolculadık. Ev sessizleşti. Üzüldüm...Yine gel annem, en kısa zamanda gel, yoksa biz geleceğiz, haberin olsun.

Son olarak oğluşum sen benim aşkım, tatlı kuşum, bir tanemsin. Seni Çokk Seviyorummm.

Hiç yorum yok: