SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

19 Nisan 2011 Salı

SİNAN TOPU AT :)



Sinan büyüdü büyüyeli, sınırlı bir eve sahip olmamız nedeni ile dikkatli oyuncak seçmeye çalışıyoruz. Şu ana kadarki oyuncaklarımızdan en çok legolarımızı ve video da izleyeceğiniz basketbol potasını çok sevdim. İkisini de öğrenmesi saniyelerini aldığı için ayrıca çok gurur duydum oğluşumla. Bu arada genelde oyuncakların seçimlerini Sinan'a bırakıyoruz. SOnuçta o kullanıyor, hangisinden zevk alıyorsa onunla oynasın diye düşünüyorum. Dün oyuncakçıya gittiğimizde ( bu arada oyucakları aldığımız yeri bütün oyuncak çeşitlerinin pilleri takılı olan yerleri tercih ediyorum, sonuçta nasıl çalıştığını görmediğin oyuncağı nasıl alacaksın ki ) Sinan bir alışveriş sepetini çok beğendi ama o kadar kalitesi düşük olan ve o kaliteye o kadar fiyat yüksekti ki ilk defa oğluşumu kırmak zorunda kaldım. Çünkü bir çöp almış olacaktık. Eve gelir gelmez dağılacağından emindim.


Bu arada yine bazı zamanlar yemek problemi yaşamaya devam ediyoruz. Bazen hiç bişey yemek istemiyor. Bende bazen zorluyorum ve kendimi de oğlumu da yıpratıyorum. Bundan sonra kesinlikle zorlamayacağım, artık kabulleniyorum ve oğlumu somalili oğlum diye seviyorum.


Canımın içi seni çok seviyorum...


Hiç yorum yok: