SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

21 Mayıs 2011 Cumartesi

6.5 YIL, 3 YIL, 1.5 YIL

İnsanlar doğar, büyür, yaşar ve ölür.

Bizim hikayemizde yaklaşık 6.5 yıl önce tam olarak iki insanın birbirlerini sevmesi, el-ele tutuşması, birbirine alışması ile başlar.

Sonra bundan 5 yıl önce nişanlanırlar,

Bu zamandan 3 yıl önce ( 18 Mayıs'ta ) evlenirler

Bu zamandan 1.5 yıl öncede ( 12 Kasım ) bir çocukları olur.

İşte bizim hikayemizde bu.


Bir tanecik kocam bu sene bana 18 Mayıs'ta iş yerime güller, çikolatalar ile sürpriz bir kutlama yaptı. Hoşuma gitti. Akşamda sarılmalar ve birbirimizi yani 3. yılımızı kutlama fasılları.
Bu ay ayrıca Oğluşum 1.5 yaşına bastı. Bizim de oğluşa hediyemiz uzun zamandır görüp sürmek istediği alışveriş sepetini almak oldu. Öncesinden alacaktım ama çok kötü malzemelerden yapılmış ve 50 TL olarak satılan bu oyuncağa bu kadar para vermek istemedim ama sonra bir oyuncakçı da ucuz bulunca hemen aldık tabi. Yarı yarıya olan fiyat ile hemen kasaya yönlendik ve artık alışveriş merkezlerinde aşağıdaki resimde de göreceğiniz şekilde gezen aile, evet biziz :)Bu arada bir konuda artık çok seviniyorum. Benim gibi mama sandalyesi dışında çocuğunu zapt edipte yemek yediremeyen aileler içinde Pastane gruplarının bile mama sandalyesi bulundurması, ayrıca rahat rahat kahvaltı yapabilmeleri için kendi katlarında oyun alanları oluşturan pazarlama mantığına çok seviniyorum.
Geçen hafta Güllüoğlu 'nda kahvaltıdaydık ve bu dediğim bütün konular vardı. Hatta bir katı sadece çocuk oyun alanı olarak tasarlamışlardı. Benden kocaman bir tebrik aldılar :)

2 yorum:

kalbim egede kaldı dedi ki...

nice güzel yıllara ailece ve mutlulukla

serhat dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.