SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

20 Haziran 2011 Pazartesi

HASTALIK...

Bir çocuk 39 derece ateşle nasıl olur? Resmi aşağıdaki gibi :)
Geçen hafta hastalandık ve ateşimiz 39.5 dereceye kadar yükseldi ama allaha şükür atlattık ve ayakta, koşarak atlattık.
Bu sırada birde sünnet derisi enfeksiyonu geçirdik, antibiyotik kullanmak zorunda kaldık ve acilinden sünnet olmamız gerektiğini öğrendik. Şimdi önerilere bakıyoruz, en doğru yerde, ucundan azıcık diyeceğiz, en kısa zamanda.
Babamızla aramız çok iyi, hatta çok çok iyi. Her akşam sırtından inmiyoruz. Her akşam değişik oyun şekilleri buluyoruz ve en önemlisi de örnek alıyoruz. Beraber kitap, gazete okuyoruz, bisiklere biniyoruz, top oynuyoruz.
























Geçen haftasonu ben sınavdayken babası ile Bahçeşehir üniversitesinde ve sahilde iki erkek dolaştılar. Sonra dayanamayarak uykuya dalmış kuşum. Çıktığımda ikiside baygınlık geçirmiş, üniversite kantininde duruyorlardı :)


















Ama anne-oğul da aramız çok iyi. Beraber çok eğleniyoruz. Bizde parka gidiyoruz, araba kullanıyoruz, Biraz kavga, biraz gülücük ile yemek olayımızı da çözdük. Hadi şimdi halen yemediğimiz makarna ve pilav hedefimiz.

















Şimdilik bu kadar.

Geçen gün arkadaşla telefon konuşmam şu şekildeydi:

Nilay: ne haber

Ben : Ne olsun işte, çoluk çocuk uğraşıyoruz.

Nilay : :) kızım altı üstü bir çocuğun var.

Ben: Ama sanırım benim gözlerde bozuldu. Çift çift görüyorum.

Yani çocuklarımız hareketlendikçe, onlara yetişmek hakikaten çok zor oluyor. Hem hayat koşuşturması, hemde çocuk zor oluyor, ama ben hayatımdan çok çok memnunum :)

Hiç yorum yok: