SINAN BÜYÜYOR

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

14 Aralık 2011 Çarşamba

SÖYLENECEK SÖZ BULAMIYORUM ARTIK.

Yahu hep kötü şeyler mi yaşıyoruz diye bazen soruyorum kendime ama herzaman allaha şükürler ediyorum. Aslında genel olarak hayatımız güzel geçmesine rağmen aslında ev kazaları oluyor; ne kadar korumaya, korundurtmaya çalışsakta.

Bu hafta iki olay başımıza geldi. 1. olayda işten eve dönen sevgi dolu anne oğlu ile delice geçiremediği saatleri telafi etmeye çalışırken ( o ben oluyorum ) birden oğlunu kucağından kafa üstü düşürür. Ama ne düşürme; küt küt diye sesler gelir. Sonra oğluş başladı kusmaya. Bu benim için hastane sinyalleri idi. Hemen hastaneye gittik. Allaha şükür uykusuz bir gecenin ardından çok şükür diyerek bir ohhh çektik.

2. olay ise dün gece oldu ve şu ana kadar ki en kötü olayımızdı. ( allahtan tek dua'm bir daha yaşanmaması ) Birkaç gündür soğuk algınlığı çeken oğluşun öksürük şurubunu vermek isterken çocuğumu nerdeyse nefessiz bıraktık. 30 sn bizim yaşamımızdan her halde 10 yılı rahat götürmüştür. Oğluş surubu içmek istemedi; bende salak gibi zorladım. Ağlarken verirken birden soluk borusuna kaçtı ve sonrasını hatırlamak veya anlatmak bile istemiyorum. Kustu, kustu, kustu, kendinden geçti; bitkinleşti ve sonunda uyudu. Ama benim gözler ağlamaktan şişti, uykusuzluktan bitti. Zor, çok zor bir geceydi.

Allaha şükürler olsun, oğlum bana yine bir ders verdi. Dedi ki '' anne ben artık büyüdüm, istemiyorum sam verme ütfen; vermek istediğin ne olursa olsun, istemiyorsam vermeeee ''

Allahım, sen bizim çocuklarımızı koru...

Oğluşun aslında güzel bir videosunu koymak istemiştim bu yazımda ama böyle bir olay beni biraz soğuttu. Ama yine de sadece yorumsuz koyacağım.

Oğlum, Canım, Aşkım Seni çok ama çok seviyorum.



1 yorum:

Poyraz'ın annesi Nihal dedi ki...

Çook geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. Çocuklar çok hassas gerçekten herşeylerine dikkat etmeliyiz ama genede böyle şeyler oluyor. Merak etme o seni hemen affetmiştir bile annesi.